Saturday, February 5, 2011

H.O.L.I.D.A.Y











salam percutian semua....

walaupun cuti dh nk habis tapi tula yang sebenarnya peringkat yang penting

UPDATE BLOG!!!
lama jugakla blog n tak diupdatekan disebabkan kesibukan yang terlampau
juga kemalasan yang tak terhingga disebabkan tiada bahan yang seronok..

percutian yang sangat seronok

reason: terus terang aku kata nilah kali pertama aku lihat kawsan padi atau sawah secara LIVE...
dapat pegang lagi
bukan tu je kat situ jugkala aku tgk macam2 bnda yang baru...

dibesarkan kat KL ni bnyk bnda yang aku tak tau rupanya...

jumpa dgn sepupu lagi satu hal..
ya ALLAH sume dah membesar. dan paling tak sangka mereka sangatt mengalu-alukan kehadiran kami sekeluarga
sangat terharu
terima kasih banyak2
sebenarnya aku tak tau nak tulis ape sebab aku rasa sangat takk terungkap kata2 melihat kebesaran illahi...

ni je photo2 yang boleh dikongsikan






" ang tak mau bg aku duit ka, sekupang pun jadila"







No comments: