Thursday, December 23, 2010

QOUTES 1

SALAM

ada bebrapa qoutes dalam muka bumi ni...
dan tak semua qoutes yang ada tu sesuai ngn kita
so, kali ni aku nk kongsikan bebrapa qoutes yang aku suke...
qoutes ni bnyk aku amik dan aku reka sendiri pun ade la sikit2..

mana yang aku amik tu aku petik dari bebapa buah lagu dan yang reka sendiri tu adalah dari pandangan aku sendiri...



*
One word frees us of all the weight and pain of life: that word is love.
- Sophocles.

* everything that i'm holding is everything tht i cant let go..
- Backstreet boys, INCOSOLABLE.

* A life lived in love will never be dull.
- Leo Buscagli.

* there is no guarantee this life is easy.
- Miley cyrus, WHEN I LOOK AT YOU.

* dont try to fix me. im not broken.
- Evanescene, HELLO.

* i want hold u high and steal ur pain.
-Seether vs Amy lee, BROKEN

sekian sampai disini dulu...



No comments: