Wednesday, August 10, 2011

Atas.bawah.atas?????

Who says

Who says u r not perfect

Who says u r not worth it

Who says u the only one that hurt it

Trust me that’s the price of beauty

Who says u r not preety

Who says ur not beautiful

Who said….

Song by Selena Gomez entitled who says….

Currently, I love this song…

Whenever I feel down and sad….

Skunk ni bulan puasa..

Bila sedih ak akan terpikir…

Kenapa aku selalu rasa macam ni…

Hmmmmm…..is it normal for a person who r going to be 20 act like this…

Weiii…ak sedih tau!!!!!!!!!!!!!!!

Ak tau salah nk expose perasaan dalam internet and now aku dah langgar semua prinsip yang aku letakkan dalam diri aku….

Plus this is my blog so whatttt!!!!!!!!!!!!!!!!

Bila ak tgk org moody…

Ak down..ak baru je nk suka suki dgn dia pulak dah dye moody..

Sedih lagi!!!!!

Bila aku tengok idea aku tak kena terima

Sedih lagi!!!!

Bila lambat datang kelas

Sedih lagi!!!!

Ak tau satu benda je dalam hidup ni…

Seramai mana pun orang yang anggap memahami aku..

Aku cakap…

Takde sape yang memahami pun..

Aku pun tak mengharap orang memahami aku sebab ak sedar ak pun dah tak memahami orang…

Malas!!!!!!

That’s it!!!

Sorry im too cruel this time…

Maaf kepada sume kawan2 aku…

Ida, elly, trah, akak, jah hehehehehe, dan yang lain2 yang aku penah buat korang terasa (u no urself)

Ak takde niat pun nk sakitkn hati korang tapi ak geram…tersangat geram…

Dear mubina: saat ni terus terang aku rindu kau..rindu sangat..ak nk peluk kau kuat2 aku nk nangis kat kau…ak rindu ulie, deqda ngn lain2 .. ak rasa skunk ni ak berperang perasaan cam ak nk study bio dulu pastu ulie dtg pujuk….

Ak nk repeat sume tu..ak tak mau duk kat sini….

No comments: