Monday, March 29, 2010

macam mana yek???

perkara yang melibatkan hati dan perasaan ini susah untuk dijelaskan...
aku berusaha dan tolak supaya tak terjerumus dalam hal - hal macam ni..tapi aku tak mampu..
dan aku juga tak mampu untuk menerima secara sukarela....
soal perasaan cinta ini, aku tak rasa yang diri aku sudah cukup umur untuk terlibat dal hal - hal macam ni..
tapi aku tak berdaya nak melwana kuasa tuhan...
dia berikan aku satu nikamt perasaan cinta supaya aku dapat merasai betapa indahnya nikamt cinta itu..
namun DIA juga mengingatkan bahawa cinta juga dapat membawa kepada kemurkaanya...
oleh sebab itu, aku tak mahu langsung terlibat dalam hal - hal berkaitan dengan cinta..

seumur hidup aku, tak dapat dinafikan ada gak orang yang aku minat, namun, tu semua sampingan yang aku jadikan mereka sebagai semangat untuk terus aku berjaya,
namun , kali ini lain rasanya..
aku dapat rasakan yang aku sentiasa nantikan perkembangan hidupnya yang baru..
tapi aku takut untuk berterus terang..
macam mana yek????

YA ALLAH, aku hambamu yang lemah.
kau turunkan ujian ini kepada ku, aku mohon bantuan Mu ya Allah...

No comments: